20110930

Hej!

Jag har lite drygt 70 minuter kvar att jobba på Universal Telecom, sen är det denna helg sen flyttar jag från ön, det är mycket känslor nu, jag är glad men ändå väldigt sentimental. Sitter och funderar på mina 17 månader på ön och allt jag varit med om, är så otroligt nöjd med min tid på Madeira och jag är så glad att jag tog den här chansen.

Som jag skrev i mitt hejdå mail till företaget så har jag lärt mig otroligt mycket under dom här månaderna, framförallt om mig själv och jag tror verkligen jag vuxit som person av den här resan.

"But now this is a closed chapter and time to open a new one, an Asian chapter"

Det är några fisdagar tills jag får träffa min familj, har plockat ner alla kort jag haft på er på jobbet, läst alla vykort och brev jag fått och det suger i magen på mig. Gud vad jag saknar er, 10 månader är förlänge. Men nu ses vi snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0