20110928

För hon är glad, alltid lika glad.

Vi har fått lön och jag är otroligt glad. Ja jag blir glad för pengar. Det blev lunch, madeiriansk kebab vid hamnen och vi såg en JÄTTESTOR rocka, såg inte ens hela med det jag såg var i alla fall en meter. COOL!

I dag fyller min goa vän Mysan år, ha den äran. Detta kan dock inte firas eftersom eftersom hon är en bit bort.

Men det är även en go vän på ön som också har födelsedag idag, lillmickan det firas med vin, räkor, aioli och lite annat gott.

Det är mina planer för dagen, resten av veckan ser ut såhär:

Torsdag: Vaxning sen kommer Mickan över på grill hos oss på rua des cruizes.
Fredag: The last afterwork med folket på ön.
Lördag: Sista gången, troligtvis någonsin, jag kommer äta på EPRA!! Sorgligt men sant.

Jag har två arbetsdagar och kvar nu, wohoo. Rock on!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0