20110922

Hallåeller!

Jag är gladare än på mycket länge, pirrig och helt stissig och vet ni varför?

Jag har precis kommit till insyn om hur lite jag faktiskt har kvar på ön, hur lite jag har kvar tills jag får krama om min familj, mina vänner och hålla i små bäbisar, hur lite jag har kvar tills jag får andas in kall frisk luft, hur lite jag har kvar tills jag kan äta cheez cruncherz varje kväll i en vecka och bara ösa i mig svensk pizza, hur lite jag har kvar tills jag sitter med morsan i soffan tidigt på morgonen och tuggar skit men också hur lite jag har kvar tills jag flyger till Bangkok.

Jag är otroligt positiv just nu och se fram emot allt.

Dagarna flyger fram och snart ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0