20110527

I dag börjar Sé Festival i Funchal och håller på fram till 2011-06-04, ska ner och kika lite efter jobbet, blir kanske en bärka eller två. Sen ska det grillas och dricka lite gott, köttet ligger i marinad hemma i kylen. Det ska även streamas talang och äta lite snax eftersom det är fredag.

Imorgon jobbar jag en liten sväng och sen är det ju champions league final, vilket man självklart inte kan missa, måste man ju bara se.. Eller? Ska i alla fall förbi mojnihans och glo på matchen och äta en bit mat.

Det blir min helg.

På tisdag kommer även Pontus mamma ner och hälsar på, blir kul men det ska erkännas att jag är lite nervig.







Ha en go helg för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: mamma

hej lilla vän låter som en bra helg. Nervös innför att träffa blivande svärmor kan jag först att du är men var bara DU så ordnar sig allt.

LOVE YOU and miss you

var rädd om dig

miljoer kramar din mamma Baloo

2011-05-29 @ 14:58:16
URL: http://kristinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0