20110526

leverera en känga rakt i magen, starka överlever, sån är lagen, snygg förklaring,
bekväm teori, maktens centrum skiftar historiens ironi.

allt jag säger till er är försvin ur min åsyn
allt jag säger till er är försvin ur min åsyn

kan inte känna lycka, igår eller idag, tusen måste lida för att jag ska ha det bra
en del människor säger: liver är lätt andra tror att dom alltid har rätt

allt jag säger till er är försvin ur min åsyn
allt jag säger till er är försvin ur min åsyn

kan inte känna lycka i morgon heller, av olika skäl finns det magar som sväller, en del
de är lärda men fattar ingenting och vissa reser runt utan att se sig omkring

allt jag säger till er är försvin ur min åsyn
allt jag säger till er är försvin ur min åsyn

Ital Skurk - Ur min åsyn.



Erin Wasson, one word, COOL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0