20110525

Bom dia!

Vart varken promenad eller någon tur med katten igår, mysan och jag satt i en park och snacka skit och åt tromosos. Chaufför som skulle köra katten till vetrinären var magsjuk, verkar frisk idag så vi får se hur det blir.  

Vaknade tidigt i morse och låg och "gottade" mig med en tallrik gröt och ett avsnitt av djursjukhuset på svtplay, för jävla bra alltså.

Satt och tuggade lite med mormor och morfar för några dagar sen, Timpan har somnat in och hamnat i hundhimlen och dem har nu köpt en ny jycke, en jack russel som heter Ulla tänkta jag säge, men det är mormor som heter, Ella heter hunden. haha.

Ikväll vankas det fotboll på praya formosa, Anna aka Ronaldinho will be there.







SOMMAR SOMMAR SOMMAR!

Ja jag vet inte om ni har sommar i Sverige men vi har sommar på Madeira i alla fall. hehe

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0