20110512

Och då var man igång och flagade för andra gången i år, ser ut som en lätt brännskadad i ansiktet. Hoppas på en solig helg som man kanske slipper se ut som en dalmatin.

Jobbade lördagen som var så jag och Pontus tar ut lördgas timmarna i morgon och går hem klockan 11, sweet deal.  Sen vankas en riktigt go tjejkväll med myran, blir en sista natt på gamla hederliga Barreiros Golden innan även My säger upp lägenheten, men först ska brillormen prova ut nya glajor.

Som vanligt blir det nog en matglad kväll, på listan står för min del majskolvar med smör och salt. Satan vad gott det är alltså!

Det var allt för mig, hej!


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh! kräver bild på nya brillzen!!

2011-05-12 @ 18:50:05
URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: myyy

Hahahha, en mycket icke offentlig bild i så fall Hanni. Men nu ska det bli ORDENTLIGA brillor kan jag meddela.

2011-05-12 @ 19:51:35
URL: http://dekloniamy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0