20110128

jaha och då hade man varit på ön i 9 månader vilket tråkigt nog kommer och att innebära att Hanna endast har 1 månad kvar, bedröövligt rent ut sagt!

Vart lite små avis för att morfar smygreta mig för att han skulle bjuda alla på akropolis ikväll och äta sniglar, så jag ska unna mig lite epra istället.
Blir ingen sofistikerad helg, dvs ingen opera, FINISHED, FINISHED som han i kassan sa. slutsålt.

Imorgon bokas troligtvis Rom resan, 10-14 mars. GÖTT!

Nej nu har jag och my nedräkning på skypen, 7 minuter kvar till hemgång. återigen helg, tiden går fort när man har roligt.

Ha en go helg, mors!

Kommentarer
Postat av: baloo

full o galen och lite små ......

2011-01-29 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0