20110112

Tillbaka på ön, varmt och skönt är det, idag satt vi ute och åt lunch nere vid hamnen - synd att klaga. Skönt att träffa alla goa människor.

Ledighet beviljad så det blir en tripp till Rom i mars, det kommer bli riktigt skoj. 
Köpte även en biljett till pianokonsert på söndag, kan nog vara ganska fint, blir troligtvis lite bokläsning i kyrkan och Hanna skulle även bikta sig. Finns det någon gud kommer han troligtvis älska mig lite extra på söndag. 

Familjen Linden, tack för julkortet. 


Hej!

 


Kommentarer
Postat av: mamma Baloo

trevligt att äka på resa med den men tycker om .Gud finns det är jag helt övertygad om var rädd om dig

mamma Baloo

2011-01-16 @ 09:17:55
Postat av: fia

bra anna. vill också gå på pianokonsert. jag och pappa funderar på att åka upp till operan i stockholm och se någon bra jävel spela. har fastnat för fiol. det vill jag kunna spela. och kyrkan låter bra anna. du känns som en riktig lindénare på självaste julaftonsmorgon.

2011-02-03 @ 13:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0