20110221

Fin och lugn helg, i går var det poolhäng och grillning, majskolvar, kött, svensk bea, lök, champinjoner och coola på ballkongen med havsutsikt. Synd att klaga.
Vi har troligtvis fått en lägenhet jag och Pontus, som vi ska kika på i veckan och om allting verkar så bra som det ser ut just nu så flyttar vi in i första mars. Sweet sweet hangin!

Hanna går in på sin sista vecka på jobbet och det känns inte så där skit kul måste jag säga, bedrööövligt. Avskedsparty på lördag, då blir det skenat.

Nej, das war alles.

Hejpa


Kommentarer
Postat av: stina

anna , jag saknar dej jätte mycket!

kom hem snart .

hälsa pontus :)



jag älskar dig <3

2011-03-12 @ 08:06:53
URL: http://kristinalinnea.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha här är det livat!

2011-03-25 @ 10:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0