20110421

Det är torsdag, skärtorsdag om jag inte är helt uta och cyklar. Påskkort från mormor är inkommet, men vart är mitt påskägg?
Påskbord står på matlistan idag, jobbet bjuder. Trodde vi skulle få några fisiga ägg och några prinskorvar men det springer runt portugiser med stora brickor av mat och det saftast i munnen, håller tummarna för att det finns gravadlax.

Påsken firas som jag tror jag sagt på ön Porto Santo, åker i morgon med båt klockan 8 och är tillbaka runt 9 söndagkväll, hoppas verkligen att det är fint väder!



En liten go bild, lägenheten vi ska bo i ligger väl en sådär 10 meter från stranden, så med vädret i behåll är det synd att klaga.

Ha en go påsk!

HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0