20100916

Fick nyss brev från mormor, jag gillar verkligen det. Handskrivet, kan inte bli så mycket bättre. Hon skickade också med lite tidningsutklipp framförallt på sofia som eventuellt råkat ut för båtbensbrott, vad är dte jag hör. Hur är det med dig fia-lotta?

Snart är det matlag på barreiros igen, nya killens tur att laga mat spännande med vegitariskt. tydligen någon indisk gryta, sen ska jag bara klara mig igenom morgon dagen så kommer min mamma och min favorit syster ner och hälsar på.

jag är lycklig.

hej


Kommentarer
Postat av: fia

hej du! mitt båtben är av. gips 8 veckor. inte så kul, men kanske bra för min motivation. roligt med nya. är han snygg? vi kan ta det i ett handskrivet förresten :) jag ska snart skicka ett. har lite fler news jag ska dela med mig av!

2010-09-21 @ 12:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0