20100913

På fredag, på fredag kommer min mamma och min kära lilla syster och hälsar på mig, jag ser fram emot det sjukt mycket, har svårt att sova på kvällarna och vet inte hur jag kommer att reagare när jag möter upp dom på föygplatsen, antingen faller man ner i stor gråt annars kommer det nog bara vara som att vi sågs igår. Det är konstig känsla måste jag säga och jag tror inte riktigt jag förstår. Jag sa det till My här om dagen att jag tror inte jag varit ifrån mamma mer än en vecka tidiagare och nu 4 och en halv månad. Sick. Men snart ses vi, synd att lillebror inte kommer med ner, han är också mycket saknad.
Mysan åker snart hem och jag blir lämnad ensam, kommer nog vara skönt några dagar att vara själv men sen tomt, tomt, tomt. 

Jag vill också hem och träffa alla goa vänner, lillebror och mormor och morfar. Men jag kommer hem i vinter, har redan gått 4 och en halv månad så jag är snart hemma, det kommer gå skit fort.

HEJ!

Kommentarer
Postat av: mamma Baloo

hej lilla Anna kan även jag tala om att jag har en stor klump i magen innför fredagen .Känns som jag ska på Date,men men alt ordnar sig vi ses snart

Miljoner kramar Mamma baloo

2010-09-15 @ 08:17:28
Postat av: Amanda

Jag saknar dig!!<3

2010-09-17 @ 23:05:59
Postat av: Hanna

Helt sjukt faktiskt vad fort det går! Jag ser verkligen fram emot jul när ni kommer hem, ett julmys är ett måste då!!! kraaaam <3

2010-09-23 @ 09:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0