20100901

Det är sjukt att det är första september, skolorna har startat för ett tag sen, mamma berättar att det är smyg kallt hemma, läste också på internet att det varit minusgrader på vissa ställen i Sverige. Sick.
Här har jag plockat ur täcket ur påslakaner för att inte ligga och svettas på nätterna och man ska inte tala om dagarna, då är det varmt, den som inte har shorts är typ dum i huvudet, det går liksom inte.

I torsdags förra veckan fyllde ponta år, så då var det kalas, new guy kom också. Sen fredagen sa vi hejdå till Anna som flyttar hem, sen svängde vi in på några smit barer och tog några bira. Lördag morgon stack vi och hyrde bil, åkte upp i bergen, jag har nog helt seriöst aldrig sett något finare, herregud vad fint det var. My och ponta hade kunnat lämnat mig där i några timmar så jag bara kunde sitta och titta. Vi smet också in på en levada.. Det var som en saga därinne, my ville aldrig gå, fanatsin flödade.
Efter att vi åkt runt en bra stund var det festival i bergen, ojojoj. Det var kul, dansade tills klockan var 6 sen hem och dröna.








lite synd är det att man inte rikigt får med på bild hur fint det är irl. Sen har det också varit lite tjat om min nya frilla, så jag tänkte att det är bäst jag dunkar upp någon bild.



såja, hejpa

Kommentarer
Postat av: anonym

bira, de e gött de

2010-09-01 @ 20:56:09
Postat av: mamma

ser underbart ut Och du är lika fin som vanligt Kramar mamma Baloo

2010-09-02 @ 11:27:48
Postat av: evelina

fin du är!!!

2010-09-03 @ 18:46:09
Postat av: anonym 2

Hmmmm undra vem som har skrivit: "bira, de e gött de"

2010-09-07 @ 16:18:41
Postat av: fia

fin du blev i håret anna. har äntligen fått se det nu! här hemma är det grått och tråkigt. skolan har börjat och jag bara läser och läser.. fast vilken fritid!! i jämförelse med att jobba i alla fall. så jag trivs! alla fjortisbrudar går redan runt med halsduk och vinterjackor. det är rätt kallt på morgonen här, runt 3-4 grader kanske.. men vafan, skinnjackan räcker fortfarande. halsduk, fine.. men inte vinterjackan!! vi saknar er. på fredag ska vi ha tjejkväll. då kommer vi tänka på er!

2010-09-13 @ 12:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0