20101028

20100428 satte sig myran och jag på ett plan påväg mot äventyr, detta skulle bli en start på allt vi skulle uppleva. Vilka förväntningar vi hade, man målade upp en bild om hur allt skulle vara, hur alla skulle vara, människorna på företaget och portugiserna. Lite roligt när man tänker tillbaka på hur det blev, hur man helt plötsligt befann sig i en form av vardag och lägenheten på Barreros blev hem. Nu har vi varit här i sex månader, ett halft år, en sjättedel av smid, det är roligt och jag är glad för att jag valde att göra det och för att jag valde att göra det med min bästa vän.
Nu går det nerför, tiden fram tills att vi åker hem kommer troligtvis gå fortare än tiden hitills, myran och jag brukar jämföra det lite med att vara ute och löpa, första halvan tar en evighet men när man passerat halva så är man nästan så gott som hemma.

I helgen far vi upp i bergen, ett härligt gäng, alkohol och eventuellt utklädda med tanke på att det är Halloween. Vi har det bra, man ska inte klaga det ska man verkligen inte men jag saknar er där hemma.



Kommentarer
Postat av: ida

hej annsi :) Vad glad jag blir att du kommenterar! Tack :) Jag är glad för dig skull också, att du verkar trivas så bra! Ja helt sjukt, nästan bara en vecka och lite till kvar nu. Synd att vi inte ses när du kommer hem, men våren och sommaren kommer att komma snabbare än vi tror :) PUSS<3

2010-10-28 @ 18:02:13
Postat av: evelina

vart har du hittat bilderna annshi??? :D

2010-10-29 @ 20:58:18
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad roliga ni är... jämför ett år med ett löpningspass! Men de stämmer, kan fasiken inte annat än hålla med. Hoppas ni har de bra, så ses vi snart! Btw nu har jag laddat hem skype men ni är ju aldrig inne??? <3

2010-10-30 @ 11:38:17
Postat av: mamma

tiden går fort när man är lycklig så se till att vara lycklig hela tiden så ses vi snart min älskade dotter

2010-10-31 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0