20101024

Nu har jag snart försökt att logga in på min mobil från datorn i över en timma, jag klämde min mobil i taxi dörren igår och det enda som slutar fungera är knappen på sidan för att låsa upp knapplåset. Hur jävla irriterande är inte det? Tror jag har testat allt för att kunna låsa upp mobilen ändå men det fungerar helt enkelt inte, vilket skit. Men föröverigt har helgen varit fin, hotellfrukost, epra picania, madrass hav och en hel del avsnitt av project runway.




yes, och här är två fjösiga bilder på min sidecut.

nej fan vad irri jag är över telefonen, inte okej. Nu blire några avsnitt project runway.

mors


Kommentarer
Postat av: mamma

Anna min Anna

2010-10-24 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0