20101019

Gud vad jag ser fram emot att komma hem två veckor över jul och nyår och bara träffa alla, var under en kort perios sjukt sugen på att flytta hem till jul. Men samtidigt nu när jag gått och tänkt på det så skulle det kännas så sjukt konstigt att inte komma tillbaka hit till ön med alla goa människor och när jag tänker på hur det kommer bli när man faktiskt till slut flyttar hem känns det konstigt. Lite som känslan när man slutade smid och tog studenten och man verkligen hoppades att det skulle vara smid gänget ändå för alltid fast man innerst inne visste att alla skulle på nya äventyr och det skulle aldrig bli som förr - deppigt. Det är lite samma känsla jag fick när jag tänkte på att man skulle flytta hem eller som det känns nu när min goa vän Pontus flyttar hem. Man lämnar och även om man ses sen så kommer det inte riktigt vara på samma sätt vilket faktiskt känns lite sorgligt, men nu har Pontus dock tagit hand på att han ska hälsa på mig en sväng nu när jag är på semester. gött mos.

Nej lite konstig känsla, men det kommer nya resor med nya härliga människor att träffa. Ska inte tänka på detta förens min tid är inne.

23 december - 7 januari

Hej

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

du är söt! Ja, fy. Tänk om man kunde få göra det här. TRÅKIGT

2010-10-20 @ 18:45:23
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0