20101005

Nu längtar jag efter mina kompisar måste jag säga, brudar jag saknar er! Skönt är dock att myran snart landar på ön igen och jag får lite sällis. Maskerad på fredag, jag ska vara charlie chapplin, gratis bar måste även nämnas, förra gången företaget hade det blev jag kallad kaskadan men det är annat denna gång. Nu ska jag bara bli as full!
Har ett otroligt sug efter att leta kläder på myrorna och att cykla ut till slagstaglass och käka en enkel i strut med jordnötsströssel, troligtvis inte många i Sweden som känner suget av glass men här är det inte riktigt lika kallt som ni har det.
Skulle inte heller sitta helt fel med lite höst, lite blåsigt, gula och röda fina löv på träden och marken, varma stickade tröjor och kanske en varmchoklad och skitsnack med brudarna! åååh vad jag saknar er nu!!!

kram säger jag bara, kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi saknar dig också, väldigt väldigt mycket!!

2010-10-06 @ 10:30:32
Postat av: ida

kramkramkram anna! glass är gott här nu också, men hösten uppskattas dock ej!!

2010-10-07 @ 17:40:45
Postat av: Ingrid

På min blogg visar jag en smygtitt på helgens outfits! Det blir en fartfylld helg med massa födelsedagsfiranden! Tror du jag valt bra kläder?



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

2010-10-08 @ 02:04:22
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: anonym

bärrrts, de e gött de.

2010-10-10 @ 23:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0