20101130

Och nu fungerar det att blogga igen, gött.

Morsan berättar att dom köpt en ny kattunge nu, en orange rackare. Vi röstade om namnet och det blev en Mozart. vacker! Fia, Frans blev överkörd.

imorgon är det december och det känns lite små sick måste jag säga och det är även 23 dagar kvar tills jag far hem, känns ännu mer sick.

hahah fick mail från farmor nyss och hon har hört en hemlighet om att jag har klippt mig i en lite annorlunda frisyr.

ja jag säger då det.

Ikväll blir det bira på FX, hejdå till Sofia och hej till Anna, Pontus och eventuellt new guy. Känner på mig att det kommer bli en fin kväll.

Och Karlsson, you made my day igår. go äru!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0