20101124

Fick ett filmtips av en go vän, 500 days to summer som jag nu väntar på ska bli klar.

Fia-Lotta, jag har till och med gjort en nedräknings bakgrund på jobbet, idag är det 29 dagar kvar.
Har för tillfället hamnat i en längta hem period, längtar så sjukt mycket tills jag står utanför mamma och bara ringer på dörren och sen in och ösa i mig ostbågar. Är sjukt sugen på ostbågar måste jag säga.

Ja våran lilla Frans har ju trilla av pinnen också, inte så roligt måste jag säga. Men mamma har tydligen redan en ny på g, fredag kommer den. Missar man en buss kommer det alltid en ny, så att säga.


Nej nu blev det återigen ett uddlöst inlägg, ville mest informera fia om att jag också räknar ner och fördriva tiden tills filmen är klar. 5% kvar gött.



hejhopp gummisnopp

Kommentarer
Postat av: fia

HUR DOG FRANS?? JAG ÄLSKADE FRANS!!!

2010-11-25 @ 15:42:14
Postat av: mamma Baloo

hej min älskade dotter längtar efter dig med ska köpa hem ostbågar i alla smaker och former till dig tills du kommer hem Uddlösa bloggar är helt okey brara roligt att du skriver

ses snart miljoner kramar mamma Baloo

2010-11-25 @ 20:04:05
Postat av: evelina

var filmen bra? <3

2010-11-29 @ 11:54:41
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0