20101116

Ja men jag vet inte men snart är gammelgäddan tillbaka i havet, Pontus den smilfinken ångrade sig och vänder tillbaka. Men jag klagar inte.

Jag sitter för tillfället och hittar på egna ordspråk, inte allt för tråkigt. 

"man ska aldrig kasta sten på någon nyfödd"
"man ska aldrig hänga fram pungen om den bredvid dig har en sax"
"man ska aldrig rycka av pälsen på en vit kanin"

sen lurade jag My och Hanna att jag kom på
"När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd"

fast det var bara en lögn, hittade den på internet. Men bra var den.

My hade också någre exempel
"man ska inte spotta i det vattnet man tvättar sig i"
"även en grön oliv kan ha körnor att sätta i halsen"

känner att vi la det på lite olika nivår det där, men det är ju precis som vanligt.

Hej!


P.S nu kom Hanna med ett "ordspråk"
vi två hejdå fuck off du dog!

.... inge kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Hanna B

Hahah va rolig du är Anna, sitter här på jobbet och fnissar för mig själv ;)

2010-11-19 @ 16:32:11
Postat av: fia

haha,anna..dina ordspråk var ju sköna.

2010-11-24 @ 16:09:15
Postat av: fia

haha, anna.. dina ordspråk var ju sköna. nu räknar jag dagarna förresten

2010-11-24 @ 16:10:19
Postat av: fia

oj, nu kom det två gånger.

2010-11-24 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0