20101105

och då var det fredag igen, gött.

sitter och kollar på vad jag vill göra när jag flyttat hem, vad blir nästa steg. Gaah! Blir så glad när jag tänker på vad jag vill göra, sitter och kollar lite på Victors student present som jag redan börjar planera som kommer att bli nästa steg, vad som händer sen är ganska obestämt, myran och jag ska gå kebnekaise det är bokat, sen får vi se.. wooho! 

Jag och my satt och prata om det, jag ser så sjukt ljust på mina framtida 3-4 år. Gud vad jag älskar mitt liv ibland.




 
HEJ!

Kommentarer
Postat av: mamma

skönt att du älskar livet jag älskar oxå livet för du är en del av mitt liv.saknade dig på skype idag

kramar mamma Baloo

2010-11-08 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0