trött, trött, trött

jobbat andra dagen på universal telecom där dom matar oss med information tills det står upp till örona på oss, det är helt sinnes. Det går in och sen ut lika snabbt, och den ena är tröttare än den andra mellan mig och my. Idag när vi hade genomgång på någon random grej slumrade jag till, men som tur är hade jag min vän my bredvid som högg en penna i ryggen på mig så jag höll mig vaken. Det var helt sjukt, känns som jag gjorde ett bra första intryck. Tummen upp.

vi går fram och tillbaka till jobbet, känns som det är världens backigaste ö vi befinner oss på så det är ganska tungt att gå hem. Sen lagar vi mat, skrivet matlistor, storhandlar, städar, tvättar, diskar. Ja allt, vuxenpoäng här kommer vi.

nej nu ska jag tvätta fötterna i bidén, hej


Kommentarer
Postat av: Hanna B

Känner igen mig själv i det där med info.. men de lägger sig och så kan man det sen :)



Låter som ni sliter på bra där nere, massor med vuxenpoäng till dig och mysan! Ha det bra så hörs vi snart :)



Puss <3

2010-05-05 @ 13:32:20
Postat av: Fia

Hahahahaha!!! Har ni n bidé! Det kan vara det roligaste jag hört. Kan du ju tvätta stjärten också.

Låter som ni har det bra!! Fortsätt kämpa med jobbet. Håller med Hanna om att det lägger sig sen :) Vi hörs snart igen mina sockerpullor <3

2010-05-05 @ 13:48:00
Postat av: mamma <3

välkommen till verklighetn tänk dig ett sådant liv i 50 år till+ ett par tjuriga ungar så tulo mellan knäna anna

2010-05-05 @ 21:34:52
URL: http://stinaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0