sjunde himlen eller paradiset?

vet att det är ganska kass uppdatering, men lever ett mycket häktiskt liv för tillfället om man skulle kunna kalla det för det.. jobbet flyter, jag och mysan tog våra första samtal helt själva idag och det gick väl okej. Fick väl en sådär 3-4 samtal var, satt dock bara på fakturafrågor men det räcker till att börja med.
Har även fixat porugisiskt mobil nummer nu, mycket starkt gjort av oss. Nöjd med vår insats.
Lediga i morgon så vi får se vad som sker tonight, än så länge.. Mycket okänt. Men här är det inte som i Sverige, att man var tvungen att vara på g vid 10. Så jag känner mig än så länge mycket lugn.

Och fia, svar ja! Vi har en bidé, inte bara en bidé vi har två bidér så här går inte en stjärt smutsig. Här har dom bidér överallt, vi har även två bidér på jobbet. Det är great, haha!
Och mamma, jag överlever var inte orolig. Jag är en stor flicka nu! <3



hej


Kommentarer
Postat av: mamma <3

jaa Anna du är min stora flicka men i mitt hjårta är du min lilla prinssesa saknar dig min ängel.Gör inget som inte jag inte skulle ha gjort,

Mamma



2010-05-12 @ 21:56:50
URL: http://stinaahlen.blogg.se/
Postat av: Emma

Starkt gjort AnniePannie! Kul att jobbet flyter på. De där grejar ni ju lätt, DT:ARE!

Innebär det nu att man kan skicka sms till er utan att det blir svindyrt för er? :) <3

Ni är bäst!

2010-05-13 @ 13:48:38
Postat av: Fia

Hahha, så jäkla roligt! men va? på jobbet? är inte det en överdrift? vem vill dela bidé? :) sjukt iaf! Skönt att ni har det bra. inte så svårt för er kanske, då jag tror dina ord "paradiset". här hemma har jag precis insett att sex and the city har biopremiär 27 maj. vi tjejer såg ettan, och det är tråkigt att vi inte kan se tvåan ihop då jag vekligen känner igen oss själva i filmen. jag och hanna ska iaf gå. då ska vi tänka på er <3

2010-05-14 @ 12:21:28
Postat av: lina

haha emma lärde mig precis vad en bidé är! Saknar våran..haha! Och saknar er! <3

2010-05-14 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0