stressen

först var man lycklig, tänkte inte så mycket. Nu kommer stressen, allt man måste fixa.. försäkringar, vaccinationer, allt man måste köpa. Jag har smart nog börjat skriva en lista på allt för att kunne bocka av när det är fixat, även fast en månad är ganska lång tid känns det stressigt.
datum är satt, vi ger oss av 28 april känns jätte skönt. och vi håller tummarna för att vi inte börjar jobba förens den 3 maj vilket vore grymt skönt, känns viktigt att kunna fixa lite i vårat blivande hem kanske få in någorlunda rutiner, nu har vi ju inte med mamma Yvonne och mamma Annika som lagar god mat åt oss. tyvärr kanske man ska säga..

nej nu ska jag ringa vårdcentralen så att jag kan få ett intyg om att jag inte tål penicillin så jag inte blir sjuk igen..

hejpaa

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad kul Anna! Det kan bara bli hur bra som helst. Man kanske kan få ett vykort! KRAM!

2010-03-26 @ 07:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0