måndag

då var det måndag igen, i morgon åker jag och mysan till estockholmo och handlar som aldrig förr, mot sommaren!!! ska snart ta en promenad ner mot stan och se om jag kan fixa någontting med worldclass, har ingen lust att betala 240 kronor i månaden på ingenting liksom.

jag känner mig ibland som en hemsk person, nyss blev jag glad av att någonting dåligt hände en person jag inte gillar. vem blir det? är det jag som är en dålig människa eller är folk så? förjävligt egentligen, att man mår bra av att någon annan mår dåligt, helt fel sätt att hitta glädje på. det måste jag verkligen ta itur med, det är INTE okej.

jobbar ikväll, måsta äng. börjar gilla stället, bra personel och de boende är härliga!! nu ska jag plocka ur diskmaskinen, sen bär det av mot staden.

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0