jaja

haha jag vill bara skratta åt mig själv och min dåliga uppdatering, orkar verkligen inte. eller orkar gör jag väl, men känns inte som jag har något roligt att skriva.
vår, helt ärligt den är ju här nu. hur skönt är inte det? underbart, promenerade lite med mormor idag och det var hur skönt som helst.
nej men vad ska man säga, uddlöst inlägg.

nej men, skit på dig

föresten, på tal om det. hur stavas föresten? min mobil kan bara stava det förresten men själv vill jag skriva med bara ett rr. men aja.
föresten så ringde dom angående sommarjobb och frågade om jag ville jobba på måste äng, dock har jag redan blivit tillfrågad om att jobba på ett annat ställe. jag vet inte men som en vän sa - jag söker inga jobb, jobben kommer till mig. avundsjuka dök säkert upp hos en del, ville bara säga att nu har in en till att vara avundsjuk på. mohahaha!




" DET KÄNNS SOM NI ÄR VÅRA UNDERSÅTAR"


Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha. jag tror inte jag fick det nu när du säger det. men det är lugnt! Kanske ses på lördag? ;) Om du lovar att ta det lite lugnare anna....

2010-03-10 @ 22:11:35
Postat av: My

Älskar dig <3

2010-03-14 @ 00:49:03
URL: http://mydeklonia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0