haha

tillåt mig skratta, min lilla syster hånade nyss min blogg och tyckte att jag hade töntiga inlägg. när hon läst
klart var det enda hon kunde säga "lol" haha. vem tror hon att hon är, läs hennes blogg tror till och med hon kallar det en mode blogg http://stinaahlen.blogg.se/ hahaha!

mamma, jag och stina satt och tittade vad man kunde köpa på ullared och mamma fick syn på en massa parfymer och började läsa upp vad som fanns;
- titta Dolce&Gabbana, dinky..
- dinky?

haha, hon är rar. skulle låta lite hipp och i stället att visa att hon inte kände till den, chansade hon på vad den kunde heta. dinky, haha. hon menade i alla fall DKNY. hahaha, hon är söt




LIKE LIKE LIKE LIKE OCH ÅTER LIKE

Harem Trousers from Toi Et Moi, Blazer from Toi Et Moi, Singlet from Staple
Foto:
Foto:





Kommentarer
Postat av: stina

snyggare blogg än din

Jag bloggar iallafall varje dag ha!

2010-03-11 @ 22:07:32
URL: http://stinaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0