fredag

någonting som jag inte nämnt är att jag i måndags var i hallen och avslutade min handbolls kariär, så att säga. Känns om jag ska vara ärlig lite som en lättnad, en lättnad över att få ha sagt det. Men samtidigt när man tänker känns det sjukt att jag troligtvis inte kommer lira en enda match till, aldrig få känna den där glädjen som man en gång gjorde. sorgligt faktiskt, nu vart jag väldigt sentimental. jag och my tittade på när våra 93or lirade sm någon match och då sa vi båda två, - tänk vad kul det var när man brann så där för handbollen. Stina tycker jag är dum i huvudet som lägger av, hon kommer spela tills hon dör säger hon. Men det känns som man kommer till en punkt då det verkligen känns som att gräset är grönare på andra sidan, nu har jag slutat skolan och fått ihop lite pengar och jag vill göra någonting för det. Men jag kommer sakna allt, speciellt alla tjejer. och jag bara älskar att hänga i sporthallen, flyttar dock snart but i´ll be back!!

från en sak till en annan, fredag kväll. vad gör man? inget. uddlöst. fick erbjudandet att åka till mariefred och vara lite spontan, vore faktiskt skit ku, trivs faktiskt väldigt bra i mys nya hem. men mamma och jag ska på en secondhand-runda i morgon bitti så det blev inte så..

och maggan, jag skickar kort det lovar jag!!

hej på dig




yellow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0