trivs

tänkte bara gå igenom lite vad som händer för tillfället här nere, sommarfesten var för två helger sen. Trodde inte att det kunde bli annat än lyckat med öppen bar men jag motbevisade det, det kan faktiskt bli för mycket av de goda även fast man kanske inte alltid vill tro det. Medans alla andra drog vidare, drog jag hem. Jag tog dock igen detta i lördags. Men är ändå lite bitter över att de blidde som det blidde, men som en av de yngsta på företaget känns det inte som att det gjorde något. Bara 19 år, man kan inte vara bra på allt redan då.
Ska också ner på gymmet och se mig omkring, har väntat på känslan jag har nu. Jag måste träna, jag vill så gärna åt känslan man får efter. Jag och my sa det när vi flytta ner, vi börjar träna när vi får den känslan. 10 kilo senare och två dubbelhakor rikare så känner vi känslan igen! Vi har sagt det att vi eventuellt ska vänta ett tag till, så att man verkligen kan se skillanden. Blir lite som den där donken filmen när han bara käkar donken. Fast vi varierar det lite mer, kakor, pommes, chipst, burger king, kakor, pommes, chips, burger king. FINT.
Ska också iväg på massage i morgon hos en på jobbet som är utbildad massör, börjar redan få ont i rygg och axlar av detta jobbet. Så morsan, jag känner din smärta som du måste haft! Fredag är det midsommar och då startar vi uppe med, lyssna på detta champagne frulle och hotell frukost, öppen champagne och öppen frulle. götteligöttgött. För hoppningsvis får vi håva in lönen på fredag och inte måndag också. På söndag väntar marknad, inte allt för pjåkigt det heller.

Värt att nämna är också att vi ska iväg på brasse vaxning, inkl ben och eventuellt underarmar eller vad man säger. Så nu odlas det hår också, tänk hur snygga vi är? Små feta och håriga. hahah. Vi har också en duell med grannen, han stänger av våran gas så vi inte har någt varmvatten och inte kan laga mat och vi stänger av hans. Förhoppningsvis är det rätt granne som vi stänger av gasen för så det inte drabbar någon oskyldig stackare, fast kan vara ganska kul ändå. Känns lite som när man buslingar när man smyger ut i korridoren och vrider av gasen, sen hoppas man lite på att grannen ska stå i duschen vid just det tillfället. mohaha

Nej nu ska vi se om Karl den första, kejsare av Frankrike ringer igen.

hejpa


Kommentarer
Postat av: fia

Låter ju hur jävla bra som helst med öppen frulle!! fyfan! Hur har detta labd råd med all denna lyx? känns som ni är på stureplans fester varje helg. Själv snålar man som ett as för att ha råd med en 100 kronors drink här hemma. Köper max 3 liksom! haha!! och vaxningen. fyfan! hoppas det blir en kille du får fläka upp fitzin för :) jag blir typ taggad här hemma för att ni gör roliga saker hos er. jag är en sjuk kvinna. men jag älskar er.

2010-06-23 @ 10:15:24
Postat av: Anette

Låter som ni har era bästa dagar just nu och jag unnar er verkligen detta! :D Hälsa Mysan och ha en trevlig midsommar tjejer!!

KRAM Anette

2010-06-24 @ 10:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0