im in madeira biatch

fått lite tjat om att jag ska blogg mer, även från min sambo som vet dygnet runt vad jag sysslar med vill att jag bloggar. Frågan är då hur gärna ni hemma vill att jag bloggar? Jag håller er på halster. Men frågan är då vad som händer på madde, just nu vankas det fet fest, den så kallade sommarfesten är här. Detta innebär att det kommer massa stora nissar från alla möjliga håll och kanter i europa som är en del av företaget så att säga, den omtalade Mark som är ägare för företaget kikar förbi vilket innebär att det inte blir någon fis fest. Så här ser dagen ut i morgon, startar klockan 10 då vi ska iväg och åka gokart, ha lite lag och tävla även bada lite i havet. Sen ryktas det om att vi ska iväg och käka lite grillad mat, sen vid halv 5 beräknas vi vara hemma för att duscha och byta om inför tre rätters middagen som skall hållas på en väldigt fin restaurang som jobbet hyrt, egen DJ och öppen bar. Avslutas på taket av ett hotelll här nere med fyverkerier. Eller avslutas, känns mer som kvällen kanske börjar då. Jag har försökt förklara denne fest för folk här hemma men ingen verkar förstå vilken fest det kommer bli. Jag är i alla fall taggad som fasen. Mamma är ytterst nyfiken på vad jag köpt för klänning till kvällen och här är en liten bild.


det är en sak jag tänk på en hel del, jag tycker att det är så roligt hur man kan tro att man känner en person innifrån och ut men verkligen inte göra det. Så kände jag med mysan innan vi åkte ner, alltså jag kände henne skit bra men nu känner jag henne så jävla mycket mer. Somliga här nere missförstår verkligen min och mys relation, vi drev lite om det hemma också vet jag. Men somliga verkar tro att jag är mys hund, men man kan inte ha den relationen som jag och my har om en är en hund. Sen är det inget snack om att jag och my är lite olika på flera plan, men det är sjukt hur bra vi klickar ändå. Vi har diskuterat detta och pratat lite om att det kanske är olikheterna som gör oss till så bra vänner eller om vi kanske hade varit ännu bättre vänner om vi hade varit mer lika. Jag vill bara säga att jag är så glad att jag gör denna resa med my och att jag tycker att det är intressant och se när man lär känna en person in på grunden och det bästa är ju att detta bara är början.

Jag tänkte nu slänga upp lite random bilder som vi har tagit här nere, det mesta är på ön. Kan inte förklara hur vackert det är här nere, alla skulle behöva åka en sväng hit och bara vara. Hur lycksigt är det inte att se havet, lite öar och och vackra berg eventuellt en soluppgång på väg till jobbet varje morgon. Känns som man kommer bli nådigt bitter när man kommer hem. haha, men man får njuta medans man är här.


en morgon påväg till jobbet

var och badade med kim och robin


detta är ifrån när vi gick levadan i ca 5 timmar, underbart vackert

my och jag vartr sjukt förvånade över att se två kor, bliv dock hånade pga av våra förvåning av bonden him self



mysan och jag är pch badar

båttur

utiskten från ballen

nej nu ska jag och mysan glo på rent och ha det gött.

hejhej


Kommentarer
Postat av: emma

Jag vill träffa er. Försökt hitta bra flygbiljetter och tid. Det stämmer att de billigaste biljetterna ligger på 4500 va? Det är iaf de jag hittat. Sjukt fin klänning!! <3

2010-06-12 @ 01:04:12
Postat av: mamma

Uppskattar enormt att du har uppdaterat din blogg vill fortarande ta del av ditt liv även om det är flera tusen mil mellan oss,fin kläning du blir kvällens prinsessa. Roligt att se bilder från omgivningen,Du finns alltid i mina tankar min undebara ängel.Var rädd om dig Kram mamma

2010-06-12 @ 08:11:22
Postat av: lina

åå saknar er! Och vad fin strandbilden var på dig Anna!! Hoppas vi ses snart!

2010-06-13 @ 18:28:53
Postat av: fia

Åh, det ser ut som ni har det hur bra som helst! och vilka fina ställen ni vart på. kyrkan var ju helt fantastisk!! och havet. ni har det bra ni. jag saknar er!

2010-06-17 @ 11:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0