hallå

jag vet att jag är kass på att uppdatera men om ni läst mysans blogg http://mydeklonia.blogspot.com/ så kanske ni förstår att det är ganska mycket som sker och vi gör inte så mycker mer än att vi flyter med.

Läste kommentarerna på mysans blogg gällande att vi blev utelåste och var ganska så väldigt slebbiga under den tiden, värt att nämna är att jag inte hade några trosor under den tiden heller, tänkte ju bara gå ut och käka lite snabbt. Vilket gör det hela lite mer spännande.

Jag kom också på under tiden jag läste kommentarerna hur mycket jag saknar mina vänner hemma, går inte att undgå faktiskt. Skulle bara vela att ni var här och hängde med oss på våra äventyr! Vara ute och dansa med THE dancing queen tills det blev ljust ute eller bara vräka i sig så mycket kakor man kan till några avsnitt vänner. Eller varför inte ligga på en strand som inte är en strand och sola topless eller kanske äta så mycket gott kött tills man får kött frossa, sen trycka i sig lite fake annanas och sen äta lite mer kött. Ett annat förslag är ju att tugga så mycket tuggumi så att man antingen får diaré eller pajar käken, det är bara att välja? jag saknar er tjejer!

Vi hade en tävling på jobbet och jag hade turen att hamna i vinnande laget så i morgon ska vi iväg på en utflykt med båt ut på havet, kanske glo på lite delfiner och bada. Varför inte dricka några kalla öl medans man ändå är där, jag är lycklig för det och my är glad för att hon får vara själv en några timmar. Det är faktiskt lite roligt hur olika man kan tycka om så olika saker men ändå vara så sjukt bra polare! 

Vi har det bra helt enkelt, vi trivs

hej

Kommentarer
Postat av: emma

Alltså jag är inte bara lite avundsjuk, jag är JÄTTEAVUNDSJUK!! Ni lever ju som på vår cypernresa fast året runt. Jag saknar er, speciellt idag eftersom det vankas utgång i Eskilstuna. <3

2010-06-05 @ 12:49:55
Postat av: mamma

Är du lycklig är jag lycklig

mamma

2010-06-05 @ 17:28:00
URL: http://stinaahlen.blogg.se/
Postat av: Anette

Låter som att ni är på topp och har toppenbra!!

Ha det bäst och ta hand om varandra!!

Kram på dig

2010-06-08 @ 10:10:37
Postat av: Amanda

Vi saknar er här hemma med ska ni veta!!<3

2010-06-09 @ 14:38:26
URL: http://www.metrobloggen.se/addictedtoyou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0