glad midsommar

skulle hem en sväng till carl och simon igår för att käka lite tacos, väl på affären ändrade vi oss köpte 24 öl och 5 flaskor vin i stället fungerade också. I morse var det upp vid 8 för att ta sig till ett hotell för att dricka lite champagne och äte hotell frukost, mysan skulle hängt med men var för trött för att ta sig ur sängen. NOT OK! Sen var det så fins väder idag så vi passade på att ligga en stund vid poolen, nu är vi ny duschade och gjorde iordning lite midsommar mat, sköljt jordgubbar och vinet ligger på kylning. Nu laddas det hem svenska låtar och snart bär det iväg mot lidoparken för att träffa alla andra svenskar från jobbet för lite god mat och vin.

Sitter och lyssnar på svensk musik, ted gärdestad! Blir lite nostalgisk, saknar alla där hemma. mest min lilla mamma <3

nej detta duger inte, nu ska det bli midsommarfirande på madeira. Portugiserna kommer väl undra om vi är dumma i huvudet som sitter och lyssnar på konstig musik och dricker snapps, men bryr jag mig? NEJ!

GLAD MIDSOMMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att höra att du bidrar med att föra traditionerna vidare.saknar dig med min lilla ängel men vi ses i september.LOVE YOU kramar mamma

2010-06-27 @ 09:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0