lycka

vad glad jag är, jag är tacksam. Tacksam för att jag har en underbar familj, för att jag alltid har folk omkring mig som bryr sig, för att jag bor på denna vackra ö. Jag har legat och funderat nu i några timmar på balkongen till skön musik och en underbar utsikt. Jag har tänkt mycket på vad jag vill göra, jag har legat och drömt om framtiden. Och jag ser verkligen inga hinder, jag har träffat så många människor här nere som lever för dagen och tar livet lite som det det kommer. Jag gillar verkligen inställningen, sen tycker jag att man ska ha lite planer och tankar om hur man vill lägga upp sitt liv någorlunda. Gällande vad man vill åstadkomma med livet man har. Men man har all tid i världen och som sagt, man lever bara en gång.

Jag är också lycklig för att min mamma, stina och victor ska komma ner och hälsa på mig. Min mamma. ojojoj vad jag saknar min mamma, jag är glad för min mammas skull. För min mamma har hittat en jätte fin lägenhet, en mamma Baloo lägenhet med stora fönster. Jag är också gla för att jag har vänner hemma som hittar kärlek eller för att ni behåller det ni har.

Snart blir ja 20e, hade gärna varit hemma och firat det en sista gång i huset med jordgubbar, glass och grädde och med mamma. Jag är lite ledsen för att vi säljer huset, men jag litar på att morsan hittat en underbar lägenhet.

Nej nu börjar det bränna på rövas, dax att vända sig om.

Love

Kommentarer
Postat av: mamma

Min älskade ängel är du lycklig är jag lycklig.Du har helt rätt om att man ska leva i nuet och ta vara på dagen.Vet att det känns konstigt för dig med huset men jag är aldels säker på att lgh kommer att kännas bra även för dig.År ledsen när jag tänker på att vi inte ska fira födelsedag tillsammans det blir första gången på 20 år.

Var rädd om dig min vän ,vi ses snart resan till dig är betald och klar.

LOVE YOY Mamma Baloo

2010-07-05 @ 20:19:50
Postat av: Amanda

Jag saknar er som fan! Jag saknar våra dtkvällar.. Jag ska försöka hitta en tidpunkt så även jag kan komma och hälsa på!<3

2010-07-06 @ 10:53:36
URL: http://metrobloggen.se/addictedtoyou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0