20100728

tre månader,  idag har vi varit ifrån kaviar, kebab, OLW, estrella, keso och köttbullar i tre månader. Jag har också varit i från ett gäng härliga polare som håller mig lite dåligt uppdaterade, får leta all fakta på facebook. Fia åker utomlands med tobbe men hör på detta karlsson flyttar från råtthålet och ihop med en grek! Jag har också varit ifrån riktigt frisk luft, doften av nyklippt gräs och inte att glömma sommar doften utav regn.
Nu låter det som att vi inte har det bra, fast det har vi. Riktigt bra, har börjat läsa lite och helgerna spenderas nu för tiden på stranden. Vi tränar på, ensamheten kan komma smygandes saknaden av allt där hemma. Men då har vi varandra, vi har två sängar som dessutom passar perfekt till att sova ihop i har vi kommit på.

Vi var också mycket spontana i fredags, satt och diskuterade gällande våra utseenden och lite vilken stil man skulle vela ha. Sen kom vi på att jag skulle nog vara ganska snygg i lite kortare hår så fram med kökssaxen och av med kläderna, så nu har jag hår till axlarna. Frisören är MY de claw, great hairdresser.

i helgen är det dansdansdans!

Mamma, ett livstecken.

Hej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gillar livstecken

Kram mamma baloo

2010-07-31 @ 13:48:56
URL: http://stinaahlen.blogg.se/
Postat av: fia

fan vad nicee!! lägg upp bilder föfaaaaan! måste se hur det blev i håret. och ja. jag hatar att ni inte vet varje stag jag och tobias tar, vad jag gör, vad jag tänker på eller hör mig återberätta hur toffelpappa ned flanders ursäktar sig efter ett töntigt gräl vi haft. jag hatar det. vem är jag när jag får gå med alt jag tänker på för mig själv? jag är ju bjudarnas bjudare på att dela med mig av skvaller/skandaler, mina egna som andras. fuck vad jag saknar er!

2010-08-02 @ 16:18:59
Postat av: Anette

Anna....såg att jag missat din födelsedag så jag får väl säga ett STORT GRATTIS I EFTERSKOTT "stora" Anna!!! Ni verkar ha det bra så fortsätt ta hand om varandra och sola lite för mig också när ni ändå håller på. Här hemma har det regnat och varit lite grått ett tag men det kommer att bli bättre. :D



Hälsa My och ha det gött!!

Kram Anette

2010-08-03 @ 09:32:00
Postat av: ida

jag saknar er också!!!!!!! När kommer ni hem och hälsar på egentligen??? Kan ni inte skicka ett mail till alla på facebook så kan alla skriva till varann. NU gör det nu! <3

2010-08-03 @ 10:06:47
Postat av: Amanda

FAN VAD SKÖNA NI E!!! lägg ut lite bilder så jag får se. Jag saknar er alltför mycket just nuu.. Det finns en hel del skvaller att tala om.. ;) love you guys<3

2010-08-04 @ 23:16:44
URL: http://metrobloggen.se/addictedtoyou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0