2010.07.10

idag är det ingen vanlig dag, för idag är det mamma och annas födelsedag!! Hade gärna firat denna dag med mor min hemma i huset med jordgubbar och glass. Men nu är det inte så, då får man göra det bästa av det man har. Eller hur mamma? Gå inte och tänk på hur det hade kunnat vara, det gör ingenting bättre. I tankarna är vi ihop idag också. Vet inte om jag sagt det, men min kära mamma och tiiiina kommer hit den 17 september!

Jag fick nyss tårta på sängen av mysan och en present, toppen! haha, my hade ställt klockan på 8 för att väcka mig med tårta och ljus. Morgonpiggg som jag är var jag redan vaken, men tanken som räknas och jag var väldigt nöjd. Nu ligger mysan här bredvid mig och sover igen, jag gillar henne!!
Dagen ser ut som så att jag snart tänkte lägga mig på balkongen och sola, sedan vid 6 bär det iväg mot epra picania för att frossa kött med ett gäng brudar från jobber, blir helt vattnig i munnen av bara tanken. Sedan hem hit drick upp våra 10 liter vin som jag och my köpt, vidare mot mojjans där stefan har sin avskedsfest och sen dyker troligtvis the dancing queen upp. Känns som det kommer bli en kanon dag.

Just ja, var och vaxade mig i torsdags, ojojoj! Där snackar vi smärta, men idag är jag len som en babyrumpa. Som en och annan mamma skulle sagt: ska man vara fin så får man lida pin.

aahh, jag så taggad inför denna dag! systemet, vi ses i vinter.

rock on my friends

P.S JAG HAR BÖRJAT GYMMA. Så nu är jag varken hårig eller småfet, eller en tonåring. awesome

Kommentarer
Postat av: mamma

ville bara tala om att jag hade en trevlig födelsdag i goda vänners sällskap Allt går bara man vill.

Vill oxå tala om att JAG ÄLSKAR DIG

KRAM Mamma baloo

2010-07-13 @ 16:56:25
URL: http://stinaahlen.blogg.se/
Postat av: yvonne

hoppas födelsedagen blev bra! kul slutklämm på inlägget!

kan du be my höra av sig...saknar hennes röst.

Kram

2010-07-19 @ 11:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0