20100706

Jag har sedan jag skrev ut min adress, tagit emot ett härligt brev från en härlig vän. Sen har jag också tagit mot ett helt paket med gosaker från en go familj. Födelsedags presenten fick jag när jag bodde i sverige, men lite gottis kom nu. ostbågar, ostbollar, marabou. Kunde inte ha fått någon bätte 20års present, eventuellt en resa till afrika. Men det ligger på samma nivå känner jag just nu.

Jag fick också med en massa kort på familjen, trivs genast 10ggr bättre på jobbet. Det är fint.

I helgen blire party, för jag fyller 20e! rock on

hejpa


Kommentarer
Postat av: mamma

En resa till Afrikaa kommer du aldrig få av mig ,då kommer du ännu längre hemifrån Mjud inte MY på ostbågrna de är bara DINA

kram Mammma Baloo

2010-07-06 @ 20:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0