20101217

goda nyheter, strejken blir den 24e december och inte den 23e. Känns hur bra som helst, får faktiskt en fin känsla av att ha vunnit en slant på ungefär 4000, så nu behöver jag inte få ångest om jag slösar för mycket när jag är hemma i svearike.

Boqen, jag ska berätta för er när jag kommer hem, dvs om 6 dagar! GAAAAAH.

Fredag igen, skönt är det. Igår var det torsdag vilket innbär cocking night, det blev biffar med feta ala Pontus, hemma gjorda scoens och några bira. Fint var det. 
Idag blir det FX, bira och god mat, hejdå till Kim och hej till nya Erik.
Med tanke på att jag förde mitt lag till seger under fakturaperioden så ska vi på jeepsafari i morgon, jag ska även kolla på Roma, äta go mat och utföra en överraskning, söndagen blir lugn. Där har ni min helg.

not to forget, 6 days to go.

---


Ha en go helg för det ska jag ha

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0