20101215

fick nyss information om att det eventuellt skall ske en flygstrejk på flygplatsen här i Funchal, detta ska självklart inte ske vilket datum som helst utan den 23e december den dagen Anna har bokat flyg. Vet inte riktigt vad jag gör om jag inte får komma hem till julafton nu när jag räknat med det. BEDRÖÖÖVLIGT! En kollega på jobbet skulle kolla upp det i morgon om hur det kommer bli så får vi se hur vi löser det.

Gick hem från jobbet i måndags och var hemma igår, har haft ont i magen och känner att det smyger sig på nu igen. även det är bedrööövligt.

Behöver en puss på pannan av mor min känner jag, ringer dig efter jobbet.

---





HEJ!


Kommentarer
Postat av: mamma Baloo

puss i pannan på dig lilla Anna.Behöver du boka om biljettet så hjälper jag dig med pengar det vet du

Ska du boka om kan du väl komma hem tidigare.

Allt ordnar sig-det vet du

Miljoner kramar mamma

2010-12-16 @ 10:33:22
Postat av: mamma Baloo

Hej lilla Anna En puss i pannan för du nu.

Behöver du pengar till ombokning av biljett så fixar jag det .och om du behöver boka om boka en tidigare hemresa längtar efter sig så att det gör ont i magen

miljoner kramar och en till puss i pannan mamma

2010-12-16 @ 10:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0