20101211

återigen helg, tiden går fort när man har roligt, "och nu också" citerat wiklund, go kille.
igår var det bastu och tjejkväll med vin och bira och som vanligt girltalk. Idag är det julfest med företaget, sweet. Ska golfa en sväng nu snart sen blir det lite lucia tåg, tre rätters och öppen bar, behöver jag säga med? dont think so.

Jag och My har nu också fått veta att när jag kommer hem från semestern får vi en ny roommate, skall bli intressant. En Anna på 28 barre.

nej, nu blir det dusch.

Trevlig helg på er.

HEJ!

Kommentarer
Postat av: mamma Baloo

faaaaaaan vad jag längtar efter dig .din lukt, din närvaro, ligga skavis i soffan , tvinga dig spela kort,ditt tjat, ditt skratt, dina änglalockar,din blick till och med dina äckliga tår

ses snart mamma Baloo

nu ska jag i väg och köpa ytterligare en julklapp till dig

2010-12-13 @ 15:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0