20101207

och idag är det 16 dagar kvar tills jag far hem till kalla Sverige. Köpte min första julklapp igår på lite inpuls till lillebror men jag tror du blir nöjd. Morsans present är också ordnar, sweet.

Nu vet jag morsan sitter och undrar vafan jag köpt, nyfiken i en strut. Du får se när jag kommer hem.

I helgen är det julfest /lucia, jag ska vara en söt liten pepparkaksgubbe, får se om det blir något sjunga av, my tyckte jag skulle hålla mig till att mima så jag får nog överväga det.

"tala är silver, tiga är guld" så att säga.

Företagsfester = gratis käk och alkohol, med det vill jag säga att det blir en farlig lördag.

golfa skulle vi också göra.

Hittade en söt liten bild på myran när jag var inne på bilddagboken som man måste lägga upp, tror säkert hon bjuder på den.




hahhaah.

ha en go tisdag, hej!


Kommentarer
Postat av: mamma baloo

Säg vad du har köpt till mig så säger jag vad jag köpt till dig

2010-12-07 @ 20:17:15
Postat av: Kim

Schysst bild! Hon är så jäkla snygg min syster ;) Nu ses vi snart Anna! <3

2010-12-08 @ 14:34:14
URL: http://kimdeklonia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0