20100812

trött, trött, trött. IDAG ÄR JAG TRÖTT! och det ringer som satan!

Igår var jag över hos ponta och la lejonkungen pussel på 500 bitar och drack lite gott, vi hann dock inte bli klara. Simba var som vi kallade honom igår en riktig horson, det var en klurig rackare. Men fortsättning följer.
Idag är det mysans tur att laga mat på barreiros, tror att det blir kycklinggryta. Gött! Innan ska jag iväg och köpa fiskespö för jag ska iväg och fiska med ponta och puttefnask i morgon efter jobbet.

Somliga var sugna på att se min nya frilla, har inga egna bilder men det ligger några uppe på facebook.

Das war alles, Schönes Wochenende meine Freunde!


Kommentarer
Postat av: emma

Jag gillar att du uppdaterar!! Saknar dig <3

2010-08-12 @ 21:40:36
Postat av: Amanda

jag gillar också att du uppdaterar!!!!:)

2010-08-13 @ 10:32:47
URL: http://metrobloggen.se/addictedtoyou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0