20100810

snart har jag spenderat 11 timmar på detta underbara arbete, har hunnit med en del trotts allt. Startat en klubb bland annat, lite liknande halv 8 hos mig. BCM "Barreiros cooking mafia" good stuff. Barreiros är det vi bor för dom som inte visste om det, ja det är väl det jag hunnit med. Läst en otroligt många bloggar också, tagit ett och annat samtal.

Det blev inget rally i helgen, alla bilar var uthyrda så vi la 15 euro på att åka linbanan, gled förbi och glodde på mackans fotbolls match, uddlös match. Käka lite gott och sen över till simon och carl för att glo lite film, trevligt trevligt.
Utflyttningsfesten i fredags var också nice, svett steffe lämnade lyan och även lite party för att danne flyttade in. Så "gänget" från jobbet var där, säkert en 20 stycken. NAJS. Avslutade kvällen med en ruskigt god hamburgare från en husvagn, yamyam.

Nu tänkte jag snart dra hem, ska eventuellt över på lite mupp häng hos ponta.

tack för kaffe och brö, kyss mig i arslet och adjö.


Kommentarer
Postat av: fia

din uppdatering är bäst! läser den varje dag

2010-08-11 @ 09:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0