20100809

om en månad och en vecka kommer det två underbara människor och hälsar på! Förra veckan fick jag ett riktigt skvallerbrev från fia, underbart! Det roliga var ju att jag skickade ett ungefär samtidigt som du, har du tagit emot det? Är lite orolig över att någon på eskilstuna energi och miljö inte lämnat fram det och nu sitter och läser mitt galna brev. Jaja!

Ikväll är jag och mysan bjudna till grannarna..

hahhaha, skulle precis svara i telefonen på jobbet.
- välkommen till eskilstuna, eskilstuna. energi..


Nej men ikväll ska vi över till våra grannar eller framförallt ponta och käka köttbullar. gött mos.

fan nu kan jag inte svara i telefonen.

Alla hoppar fallskärm, ingen som är sugen på att göra det med mig sen när jag kommer hem? My är en räddhare.

hejpa

Kommentarer
Postat av: fia

haha, jag förstod att du inte fått brevet innan du skicka. du fråga massa saker som jag skrivit. Men jag har fått ditt utan komplikationer. ingen mer än jag har läst det. och du är arbetsskadad alltså.. haha! så pinsamt när man säger fel. skulle också ha klickat! jag saknar er. vill också äta köttbullar i tomatsås med era polare där nere.

2010-08-10 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0