20100806

jag hade grannarna ponta och daniel över på lite korvstråganoff och ris igår, lyssnade lite på familjen och drack någon öl sen drog jag och ponta på torsdags quizen, efter att jag varit där första gången sa jag att jag aldrig mer skulle gå dit. Självförtroendet man har försvinner totalt efter en sån där kväll, så igår kunde jag som vanligt inga frågor men ölen var go så det har blivit att man dykt upp ett antal gånger till! Känns ganska gött att man hade lite sovmorgon idag.

Idag ska jag iväg och vaxa mig igen, smärta! men värt. Efter det är det inflyttning och utflyttnings fest, steffe is gone. haha! Sen imorgon är det tänkt att vi ska hyra en bil och åka upp i bergen och kolla på rallyt, dricka lite poncha och glida runt lite kanske bada lite om vi svänger förbi något nice. Så ser min helg ut!

I morgon lämnar dom huset, i morgon flyttar dom in till stan. Känns bra fast samtdigt lite konstigt! Nu kommer man inte bo i hus förens man själv köper ett. Nej men nu ska jag inte vara bitter, kommer ju ha otroligt nära till allting, framförallt mina polers.

kram på de, hejhej

Kommentarer
Postat av: ida

vi ska åka runt där och sen vidare till sri lanka! ska bli skitkul:D Skriv lite updates på fb anna!!! skicka mail. saknar dig och my!!! <3

2010-08-06 @ 17:01:47
Postat av: mamma baloo

Min lilla ängel jag har helt övertygad att du kommer att trivas med att bo i övre nyfors Nära till allt,Har nyss hämtat våra nya möbler det kommer att bli så fint i lgh DREAM HOME.Ha en underbar helg var rädd om dig.

Kramar mamma Baloo

2010-08-06 @ 19:51:05
URL: http://stinaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0