20100803

jag har haft några nyktra helger, två för att vara exakt. Dock inte helgen som var, då jag tog igen det jag missade. Firade att en ungtupp blev 20e och att ett par ska åka hem, eller det firade vi kanske inte. Men kvällarna avslutades med dansdans, svenska kakor och mjölk och ena kvällen med en kopp te som inte var te. Nu pratar jag igåtor, jag vet men det är lite spännande.

Nu börjar jag bli lite smyg trött på att svara i den här telefonen på jobber,  "Välkommen till univesal telecom du pratar med Anna" det ekar i skallen på mig.  Och kunder som inte ens tittat på fakturan innan man ringer in, whats wrong with you?

och fia, nej jag vet jag lackar. Vad händer, vi uppdaterade varandra 24/7 och nu.. Vi vet ingenting. Ser fram emot tjejkvällen när jag kommer hem, eller kanske ska säga tjejnatten. shit vad det kommer att finnas att snacka om, skvaller skvaller. Men en liten tråd på facebook vore något.

nej det här duger inte, nu ska jag skriva lite brev och invänta samtal, jobbar kväll..

HEJHEJ!


Kommentarer
Postat av: fia

nu förstår ni vad jag menar. "välkommer till energi och miljö, det här är sofia". jag hatar det! jag får arbetsskador och svarar likadant i hemtelefonen. och död åt de kunder som ringer, precis som du säger utan att ha tittat på fakturan ens. herregud!



tjejkvällen/natten/dagen/veckan vi ska ha när ni kommer hem kommer bli det grymmaste någonsin <3

2010-08-04 @ 10:25:23
Postat av: mamma baloo

Livstecken igen inte illa. Älskar att du bloggar

miljoner kramar mamma baloo

Ps ses snart

2010-08-04 @ 22:25:25
URL: http://stinaahlen.blogg.se/
Postat av: Amanda

älsklings-anna! Uppdatera meraaaaaa:D och jag skulle hemskt gärna vilja ha ditt/erat portugisiska nummer så jag kan slå er en pling. Det har hänt massssor av grejer. Pussssssss

2010-08-04 @ 23:13:42
URL: http://metrobloggen.se/addictedtoyou
Postat av: emmma

Logga in på skype så får ni se Lina och mig dansa i köket. Måste höra era röster, allt för länge sen. <3

2010-08-05 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0