uppe i varv

jag är alldeles exalterad, satt på bussen och sjung för mig själv, skuttade hela vägen hem mimade och spelade luft gitarr medans calle kristiansson sjung walking in memphis i örona på mig. för jag är glad, alltid lika glad! eller? nej men jag träffade en så grymt härlig människa idag på jobbet, så jag blev helt lycklig i hela kroppen efter att vi bara pratat kanske en kvart. så lite kan betyda så mycket. herregud.
Hon fick mig verkligen att känna att nu börjar det, nu börjar livet för mig. Resan till Madeira och så vidare, jag har för tillfället så mycket planer att det känns sjukt. Har alltid haft planer men nu känns det som dom verkligen kan bli verklighet, mycket för att jag hittat en vän att göra dessa planer med. För jag har aldrig gillat att vara själv så mycket, tyvärr måste jag nog säga. Men jag ska lära mig det. Ser upp till Loa som är i norge och vandrar helt själv, fyfan vad soft. Det skulle jag också vela göra!!!
 
aaaah, har så sjukt mycket framtidsdrömmar. vill göra allt nu på en gång!

wooho.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0