tisdag

den efterlängtade tisdagen är här, om 24 timmar sitter jag och mysan på planet på väg mot vårat bliviande hem! Jag är nervös och förväntansfull, man har målat upp en bild om hur det ska vara och hur det kommer att bli och jag hoppas verkligen att bilden stämmer någorlunda. Det skönaste är att vi inte börjar jobba för ens på måndag så nu är det semester några dagar, blir bra att få göra sig någorlunda hemma.
I morgon när vi kommer fram ska vi gå och handla med Kim, plocka ihop alla grunder man behöver ha framförallt, sen gå vi hem och gör oss i ordning sen ska jag My och våra roommates Kim och Robin gå ut och käka. Jag blir helt pirrig av bara tanken. wooho

MADEIRA HÄR KOMMER VI!



hej

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 17:24:55
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0