shoreline

som jag nämnde skulle jag på stan med evelina och sissela idag, satt och bara pratade flera timmar. gillart! det var trevligt soom det brukar vara när vi ses. kommer sakna er!
lovade mig själv att inte köpa något eftersom att jag inte får plats med mer i resväskan, men hur lätt var det att hålla. denna blev det, vet inte vad man kallar det men hängsel bralla typ. second hand i mitt hjärta.



bilden gör inte hängsel brallen rättvis, men jag gillade den!

nu ska jag göra mig i ordning inför guif matchen, på med morgonrocken fram med ostbågarna sen ner i soffan. heja guif!


Kommentarer
Postat av: evelina

skitsnyggg äru!

2010-04-20 @ 19:55:19
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0