release me-oh laura

är helt såld på låten!

I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down
Please don't hold me down

I am a rolling wave without the motion
A glass of water longing for the ocean
I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me
Release me
Release me

I am the rain that's coming down on you
That you shielded yourself from with a roof
I am the fire burning desperately but you're controlling me
Release me
Release me





så här såg jag ut när jag hängde med mormor och morfar, vi åkte till öb en sväng och jag och morfar hånade en tjej som öppnade en påse chips direkt hon kom ut ur affären och började käka. vafan, man kan ju vänta tills man kommer in i bilen åtminstone som min vän sofia brukar göra! mycket smartare

hejhej

Kommentarer
Postat av: fis fia

hahaa, du ska inte säga nåt!! men skulle fasiken heller öppna den utanför butiken där alla kan se mitt moffande. aldrig!

2010-04-19 @ 13:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0